maandag 7 maart 2011

Liebster Blog Award

Ik heb de laatste tijd helaas weinig tijd gehad om te bloggen, maar ik kreeg wel hele leuke berichtjes binnen van Hazel, Pauline en Anouk. Van deze dames heb ik namelijk de Liebster Blog Award gekregen. Ik ben echt zeer vereerd. Heel erg bedankt! Het is altijd leuk om te horen dat mensen mijn blog leuk vinden :D.



Ik las dat deze Award bedoelt is om blogs met minder dan 300 volgers wat meer bekendheid te geven. Als je de Award krijgt, moet je hem dus ook weer doorgeven aan 3-5 andere blogs waarvan jij vind dat ze een Award verdienen. Ik had al een aantal blogs in gedachte maar toen zag ik dat ze allemaal de Award al in ontvangst hebben mogen nemen. Toch wil ik graag deze blogs nog even extra in het zonnetje zetten:

joligateaux.blogspot.com
Een hele mooie blog met leuke artikelen en heerlijke recepten. Ik vind het altijd erg leuk om Lien's posts te lezen. Een echte aanrader dus!

cafecreme-n.blogspot.com
Ook een hele leuke blog met leuke recepten en heel veel cupcakes! De blog van Nicolette is Franstalig en aangezien ik zelf een tijdje in Frankrijk heb gewoond vind ik het leuk om te zien dat bakken, patisserie en natuurlijk cupcakes daar ook zo populair zijn. Zeker eentje om te gaan volgen!

koekjeshoek.blogspot.com
Op Koekjeshoek van Klaartje staan naast stap voor stap recepten ook posts met informatie over ingrediënten, begeleid met mooie foto's en filmpjes. Zet deze blog dus ook zeker in je volglijst.

Als je de Liebster blog Award hebt ontvangen moet je het volgende doen:

  • Maak een blogpost over de Award en link naar de persoon van wie je het ontvangen hebt.
  • Nomineer 3-5 van je favoriete blogs en laat hen weten dat ze de award krijgen.
  • Zet de award in je sidebar en laat iedereen weten dat je deze award hebt ontvangen.
  • En het allerbelangrijkst: wees geïnspireerd, inspireer en have fun.
Ik wil Hazel, Pauline en Anouk nogmaals heel erg bedanken voor de Award!! Heel erg bedankt!!

5 opmerkingen:

  1. Thanks voor het zonnetje op mijn blog, vind ik heel lief :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Mirtje
    Dank je wel voor je berichtje over mijn blog ! Ondanks dat er geen Hollands Cupcake Challenge is, blijven we elkaar volgen en inspireren ! Hardstikke leuk !
    A bientôt !
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Mirtje, bedankt dat ik deze award nogmaals mocht ontvangen! Ik ben er even blij mee dan de eerste keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations with your award! love this blog!

    xo

    http://themaskedfashiondoll.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vooral lekkere blog heb jij zeg!! Zeker een award waard. Ik heb je gelijk bij m'n favoriete blogs gezet en ook even 'reclame' ;>)voor je gemaakt in mijn laatste blogberichtje. Dank voor je leuke receptjes en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen