maandag 11 april 2011

Cupcakes tot de macht drie

Het was alweer een tijdje geleden dat ik cupcakes had gebakken. Dus heb ik online weer naar leuke originele smaken gezocht om uit te proberen. En uiteindelijk kwam ik op het volgende terecht: Jam Donut Cupcakes, Tiramisu Cupcakes en Pancake Cupcakes. Ik kon er niet maar één uitkiezen, dus heb ik ze alle drie uitgeprobeerd! Hieronder de foto's en links naar de recepten.

 


Het is een vanille cupcake, gevuld met aardbeienjam en een kaneel topping met een beetje kaneelsuiker. 
Het recept voor de cupcakes vind je hier. Het recept voor de topping vind je hier. Voeg er naar smaak kaneel aan toe.



De Tiramisu Cupcakes zijn vanille cupcakes doordrenkt met koffiesiroop met een koffie topping. Het recept voor de cupcakes vind je hier en voor de topping hier. Voeg voor de koffie smaak 120 ml koffie toe aan het basisrecept. Het recept voor de koffiesiroop vind je hier



De Pancake Cupcakes hebben dezelfde basis als de twee bovenstaande cupcakes: een vanille cupcake met een schenkstroop topping. Voeg aan het basisrecept voor de topping naar smaak schenkstroop toe.


1 opmerking: