woensdag 12 september 2012

Digitaal Cupcake Boek

We leven in een digitaal tijdperk, en terwijl ik het altijd nog leuk vind om kookboeken te kopen heeft een digitaal boek toch echt zijn voordelen. Niet zo zwaar in je tas, op elk moment te bekijken op je iPad en er kan gebruik worden gemaakt van verschillende media zoals video’s.

Een aantal weken geleden kreeg ik de volgende link toegestuurd die voor de bezoekers van mijn blog toch wel eens erg interessant kon zijn. Een digitaal boek over Cupcakes! Klik hier voor een volledige beschrijving van het product.

Hieronder nog een aantal foto’s. Daarnaast is er ook een youtube kanaal. Klik hier om deze te bezoeken.





1 opmerking:

  1. ahhh dat cupcakeje met het roosje onwijs cute! ik ga morgen cupcakes bakken en heb vandaag de ingredienten van jou blog gekocht! nu nog even uitproberen!! als je zin hebt volg mij dan:) jasmijnjade.blogspot.nl groetjes en bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen